петак, 25. новембар 2011.

FACEBOOK GRUPE

FACEBOOK GRUPE
Postoje dva načina kako biste promovisali poslovanje, koristeći
grupe. Možete se pridružiti postojećim grupama i aktivno sudelovati u raspravama, pa u pravo vreme promovisati svoj proizvod. Ako to činite previše, mogli biste biti označeni kao spamer, budite jako oprezni u korišcenju te metode.
Drugi način, koji je ipak puno delotvorniji , je stvoriti svoju grupu.
Tako možete kontrolisati temu vaše ciljne skupine, koja pripada grupi, potsticati ih na komunikaciju o temi koja vam ide u prilog, pa čak i staviti oglas bez da neko to krivo shvati. Tim načinom imate ulogu vođe jedne grupe, što je neprocjenjiva mogućnost virtualnog sveta.
Statistike pokazuju, da su danas uticajni ljudi, dobrim delom vođe grupa na socijalnim mrežama. Zamislite, da samo jednom rečenicom obuhvatite masu od npr. 3.000 ljudi, koji vas ionako slede, koliki trud bi vam za to trebao u stvarnom svetu? Koje skupocene metode biste primenili? Gde biste smestili 3.000 ljudi istovremeno, bez da platite najam prostora?

Vi zapravo ne stvarate grupu ljubitelja, određenih proizvoda koje vi
prodajete, svi će to prepoznati kao marketing i neće vam uspeti. Umesto toga, zapravo izabirete temu koja se odnosi na vaše proizvode ili usluge, a tu temu koristite kao paravan za promovisanje vaših proizvoda .


Pogresan  pristup
Grupa: Ljubitelji Rembraco Slima,
osnivač grupe : Rembraco Slim.
Ispravan pristup:
Grupa: Ljubitelji zdravog mrsavljenja i oni koji će to tek postati
Osnivač: Vesna, obožavatelj zdrave dijete


Ako, zapravo nemate pojma što bi mogli raditi, jednostavno proverite postojeće grupe na Facebooku. Tamo ćete naći sve i svašta. Proverite kako to rade uspešni kreatori grupa i prepišite njihov recept, ubacite poneki začin vaše autentičnosti i uspeh je osiguran.
Jedan od najvažnijih marketinških alata za vaše grupe svakako će biti ime, naziv grupe. Ako se odlučite na neko nezanimljivo ime, možda nećete privući pažnju većeg broja ljudi. Potrudite se oko imena, neka vam budu primeri privlačni natpisi na T-shirt majicama, nešto što se dobro rimuje, neki slogan. To ne znači da ne možete biti ozbiljni, ako se bavite ozbiljnim temama. Prilagodite se ciljnoj skupini. 
Kao što vidite ne morate biti genije da izmislite dobro ime za grupu.
Dobro oglašavati svoju grupu, pretpostavlja da se pridružite i drugim postojećim grupama, grupama za raspravu, svuda gde mislite da ste dobro došli.
Kao kreator grupe, od vas se očekuje da ste odgovorni za dodavanje komentara, izbacivanje iz grupe neprijateljskih postova ili nekih spamera, vodite dinamiku grupe, kako bi ona bila zanimljiva svim korisnicima, a i onima koji će to tek postati.
Želite da vaša grupa bude zanimljiva i ima kvalitet, da se svi rado vrate na grupu. Želite da se poveća broj aktivnih ucesnika grupe, popis kontakata ljudi koji potencijalno mogu postati vaši prijatelji ili kupci za koje su namenjeni oglasi.




















Vesna Ilic, Marketing Leader u kompaniji Rembraco

Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic

VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

Нема коментара:

Постави коментар