уторак, 29. новембар 2011.

FACEBOOK THEM OUT PSYCH

Facebook Them Out Psych
Kada sprovedete istraživanja na Facebooku, videcete da imate
ciljanu skupinu ljudi, samo ako uložite puno vremena u komunikaciji sa grupom. Naravno da želite vaše Facebook
prijatelje dobrim delom pretvoriti u klijente. Uostalom zato i poslujemo preko Facebooka.
Zato morate naučiti kako da komunicirate s ljudima iz svoje ciljne grupe, a da vas oni jako dobro čuju i razumeju. To ne znači da vam treba novo obrazovanje, nego samo morate biti svesni da neke reči mogu biti bolji prodajni alat od drugih reči.
Znaci, nastojati da se sve svede na vaš autentičan način, ali uvek s toplim i pristupačnim stilom. Način komunikacije na Facebooku se vrlo promišljeno i postepeno gradi, zatim ukoliko je on prihvatljiv i uz to i zanimljiv, vaša mreža prijatelja se širi sama po sebi.
Ljudi na mreži će biti zainteresovani za kupovinu onih proizvoda i usluga, koje će prepoznati kao sredstvo prepoznavanja sopstvenog identiteta. Taj koncept trebate razumeti, naravno da uvek možete prodati stvari koje su nekome hitne i životno važne, ali napraviti posao na Facebooku koji ima trajni obrt zahteva poštovanje određenih nepisanih pravila zadayih karakteristikama korisnika
Facebooka.
Facebook je danas među onim prilikama u poslovanju gde možete sa malo truda ostvariti uspeh: „from zero to hero“, samo poštovanjem osnovnih pravila sticanja prijatelja i naklonosti ljudi.

Smislite način kako će vaš proizvod ili usluga pojačati vrednost identiteta vaših potencijalnih kupaca, to im pokažite na nekom primeru. Primer zajedno sa pozivom u akciju, neka bude na vašoj web ili prodajnoj stranici. Ljudi na Facebooku su zainteresovani nešto gledati i čitati, pogotovo ako to ima vezu sa individualnim karakteristikama. Ponudite razne besplatne stvari koje su njima od koristi, a način kako će to dobit mogu pronaći na vašoj prodajnoj stranici. Posetitelji će otvoriti web stranicu, pročitati sve o
proizvodu, ostaviti svoju email adresu kako bi dobili besplatan primerak, i ako ne kupe sada, samo je pitanje vremena kada će kupiti.
Postoje razni načini kako slaviti vrednost pojedinca, a to je zapravo jedini put kako ćete ostvariti željene poslovne akcije preko Facebooka.
























Vesna Ilic, Marketing Leader u kompaniji Rembraco
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

Нема коментара:

Постави коментар