Karakteristike uspešnih Facebook Aplikacija
Neke karakteristike mogu vašu aplikaciju učiniti pobedničkom, a
neke osrednjom. Profitabilne aplikacije imaju sledeće karakteristike:
Opt-in za prijatelje
Omogućava ljudima koji instaliraju aplikaciju, da pozovu prijatelje na instalaciju iste. Ponuđena opcija nije obvezujuća, nego služi za umrežavanje.
Preduzetnici slažu zanimljive aplikacije, koje služe za zabavu, a u njima se znaju pojavljivati oblici i neke teme koje podsećaju na proizvod preduzetnika.
Na taj način se ljudi za vreme zabave povežu sa nekim proizvodom i pogodite šta? Njihov sledeći korak je potpuno nesvesna kupovina tog proizvoda u online dućanu, ili čak svesna i to propraćena osećajem ugodnost.
Izvrstan primer laganog marketinga, gde ljudi jednostavni ni ne doživljaju da je njihova reakcija kupovinom rezultat marketinga.
Post to neews feeds
Jednom kada osoba instalira aplikaciju, ta bi akcija trebala biti preneta pomoću News Feed svim njenim prijateljima u mreži. Prijatelji potstaknuti tom akcijom će i sami poželeti da vide o čemu se radi.
Unlocking extras later
Ova karakteristika se može programirati tako da osobu bude motivisana na korištenje aplikacije što češće i da aplikaciju širi među prijateljima .
Na primer, aplikacija „Send good karma“ svaki put šalje nove „karma „darove za svih pet prijatelja koji dobiju „karma“ dar od korisnika. Nakon nekog vremena ljudi postanu ovisnici o osvojim nanovo pristiglim„karma“ darovima, rado ih primaju i još radije prosleđuju dalje.
Freebies
Svi vole Freebies. Možete razmišljati o tipu Freebies koji postavlja blog, zahteve, ili nešto slično, a u potpunosti se slaže sa vašim profilom na Facebook-u.
Vesna Ilic, Marketing Leader u kompaniji Rembraco
Profil –
svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
Neke karakteristike mogu vašu aplikaciju učiniti pobedničkom, a
neke osrednjom. Profitabilne aplikacije imaju sledeće karakteristike:
Opt-in za prijatelje
Omogućava ljudima koji instaliraju aplikaciju, da pozovu prijatelje na instalaciju iste. Ponuđena opcija nije obvezujuća, nego služi za umrežavanje.
Preduzetnici slažu zanimljive aplikacije, koje služe za zabavu, a u njima se znaju pojavljivati oblici i neke teme koje podsećaju na proizvod preduzetnika.
Na taj način se ljudi za vreme zabave povežu sa nekim proizvodom i pogodite šta? Njihov sledeći korak je potpuno nesvesna kupovina tog proizvoda u online dućanu, ili čak svesna i to propraćena osećajem ugodnost.
Izvrstan primer laganog marketinga, gde ljudi jednostavni ni ne doživljaju da je njihova reakcija kupovinom rezultat marketinga.
Post to neews feeds
Jednom kada osoba instalira aplikaciju, ta bi akcija trebala biti preneta pomoću News Feed svim njenim prijateljima u mreži. Prijatelji potstaknuti tom akcijom će i sami poželeti da vide o čemu se radi.
Unlocking extras later
Ova karakteristika se može programirati tako da osobu bude motivisana na korištenje aplikacije što češće i da aplikaciju širi među prijateljima .
Na primer, aplikacija „Send good karma“ svaki put šalje nove „karma „darove za svih pet prijatelja koji dobiju „karma“ dar od korisnika. Nakon nekog vremena ljudi postanu ovisnici o osvojim nanovo pristiglim„karma“ darovima, rado ih primaju i još radije prosleđuju dalje.
Freebies
Svi vole Freebies. Možete razmišljati o tipu Freebies koji postavlja blog, zahteve, ili nešto slično, a u potpunosti se slaže sa vašim profilom na Facebook-u.
Vesna Ilic, Marketing Leader u kompaniji Rembraco
Profil –
svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
FACEBOOK STRANA: http://www.facebook.com/internetposao
FACEBOOK
STRANA: https://www.facebook.com/CatanDogs
FACEBOOK STRANA:
VIDEO PREZENTACIJA REMBRACO
NETWORKING SISTEMA:
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA
REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMAhttp://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share

Нема коментара:
Постави коментар