уторак, 25. октобар 2011.

KONVERZACIJA NA FACEBOOKU: PRETPLATNIK-KUPAC


Konverzija na Facebooku : pretplatnik-kupac


Zabavljali smo se Facebook stranicama, koje postavljamo da
pokažemo profesionalnost i da nas se lakše razumeju.
Sada imamo pretplatnike i želimo da svi postanu kupci. Želimo da prijatelji na Facebooku postanu kupci, kako ćemo ih sve pogurati?
Na Facebooku ne možemo obaviti novčanu transakciju (postoje neki programi, ali idemo bez njih dalje).Važno je imati pripremljenu prodajnu stranicu (sales page) web stranicu , mogućnost da se plati: Visa Mastercard PayPall ili AlertPay, plaćanje pouzećem sve što je trenutno moguće upotrijebiti.


Strategija je najvažnija, jer ne možete se jednostavno nadati da ćete prodati proizvode ili usluge. Pokušajte se uskladiti sa vašim potencijalnim kupcima,za početak odgovorite na ova pitanja:
· Koji mesec u godini odgovara sa potražnjom mog proizvoda
· Koji dan u nedelji i vreme u danu, najbolje za slanje e-mailova
· Koje su ključne reči tzv. „okidači“ vaše ciljne grupe
· Koliko treba e-mail biti veliki
· Kako izbeći da e-mai ode u smeće
· Kako ga učiniti neodoljivim za čitanje
· Optimizacija, korišcenje fonta, boja, podloge


Na ova pitanja pokušajte odgovoriti i uskladiti ih sa svojim proizvodima, ciljnom grupama i neka budu vaša strategija kako ćete pretplatnike „pogurati“ u kupce. Vremenom ćete razviti brojne strategije i radovace vas ovaj kreativan, zanimljiv nikad završen posao. Uostalom, to i je lepota razvijanja posla na internetu, možete uvek biti bolji i svežiji idejama, možete se licno razvijati, a vaša ciljna grupa se može nalaziti svuda u svetu..























Vesna Ilic, Marketing Leader u kompaniji Rembraco

Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic

FACEBOOK STRANA:
VIDEO PREZENTACIJA REMBRACO NETWORKING SISTEMA:
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share

Нема коментара:

Постави коментар