Konverzija na Facebooku
Internet poslovanje podrazumeva dve vrste konverzije:
- Od posetitelja do pretplatnika (visitors to subscriber)
- Od pretplatnika do kupca ( subscriber to buyer)
Svakako da želimo sve ljude koji su jednom pokazali interes za naš proizvod ili uslugu jednostavno “upoznati“ dobiti njihovu email adresu. Najveći posao je od posetitelja napraviti pretplatnika, kad to uspete tada imate sledeći korak, a pola posla ste već rešili u prethodnom koraku, a to je potstaci pretplatnika na kupovinu.
Inteligentan marketing gotovo svakog pretplatnika barem jedanput prebaci na kupovinu, a svaka sledeća prodaja je sve jednostavnija. Vaš trud je prvi korak: konverzija od posetitelja, koji luta internetom, ili nešto određeno traži, na listu pretplatnika.
Zapamtite, pretplatnik je neko ko vam je dobrovoljno dao svoju email adresu, sve druge opcije dobijanja email adrese zaboravite, nemojte ih koristiti. Vi gradite posao na internetu i sigurno se ne želite pojaviti jedanput i nikad više, a kupovinom email liste to bi vam se moglo lako dogoditi.
Kako bi posetitelja pretvorili u pretplatnika trebamo ga jednostavno nečim zavesti. Sistem zavođenja podrazumeva, nuditi nešto vrlo jednostavno, besplatno, zanimljivo i to sada.
To može biti izvestaj, bilten, knjiga, video, uzorak koji šaljemo na adresu. Sve što je u pisanom obliku neka bude jasno napisano i zanimljivo, jer pažnja na internetu je vrlo kratka. Možete deliti prodajne kupone, ako se kasnije odluče za kupovinu, ili im ponuditi da te kupone daju nekome za koga smatraju da ih taj proizvod zanima, tada vam se smeše dve e-mail adrese.
Ponuda neka bude neodoljiva, ne dopustite da posetitelj ode dalje, bez da ostavi adresu. Proučavajte knjige na temu marketinga i pronaći ćete stotine ideja kako posetitelja pretvoriti u pretplatnika.
Tehnički se to odvija preko stranice „dodatna ponuda“, kada posetitelj zatvara web stranicu, pojavljuje se prozor u kome piše: Hej...imam ponudu za tebe.... i dalje sve ono što nudite u trenutnu zamenu za email adresu.
Na Facebooku komuniciramo:
- Facebook profilom,
- Facebook grupom,
- Facebook stranicom
Vesna Ilic, Marketing Leader u
kompaniji Rembraco
Profil –
svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
FACEBOOK STRANA: http://www.facebook.com/internetposao
FACEBOOK
STRANA: https://www.facebook.com/CatanDogs
FACEBOOK STRANA:
VIDEO PREZENTACIJA REMBRACO
NETWORKING SISTEMA:
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA
REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMAhttp://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share

Нема коментара:
Постави коментар