понедељак, 31. октобар 2011.

OD DANAS POSLUJEM NA FACEBOOKU

Zlatna vremena, teška vremena
i protracena vremena

Tako zapravo možemo gledati na odluku da li iskoristiti mogućnosti koje nam internet nudi, da li uopste verovati da je to za Tebe ili za nekog drugog , ili sve odloziti za neka zlatna vremena.
Poslovanje na Facebooku, kao i svako drugo, se gradi, ne možete tek tako uleteti sa vašim reklamnim materijalom. Facebook nije šoping centar, raj za oglašivačima. Uslov boravka na Facebooku to detaljno opisuju, ne dozvoljavaju se naivni reklamni napadi, spamovi i sl.
Ali vi mate znanje, što je u osnovi Facebook, kakvi koncepti vrednosti su na Facebooku postavljeni, što ljudi očekuju, i kakve strategije koristiti da biste uspešno poslovali na Facebooku.
Možete poslovanje na Facebooku zamisliti i kao neki levak koji koristite da ulivate gomilu kupaca na neko drugo mesto gde poslujete, bila to web stranica, fizički dućan, seminar.
Poslovanje na Facebooku, možete koristiti i samo za izgradnju vaše email liste (kontakt), koja vam može biti osnovni dućan za vaše proizvode. Prodaju kasnije radite email marketingom.
Poslovanje na Facebooku, može biti samo reklamiranje vašeg identiteta, a tu popularnost kasnije koristite za poslovanje konsultantskim uslugama, seminarima, savetovanjima ili možda samo želite naplaćivati vaše pojavljivanje na događajima.
Kada postanete ili već jeste poznata osoba, a svoj ste kredibilitet izgradili na Facebooku, tada će vas tražiti brojne kompanije da se pojavite na nekim događajima, jer što vi kažete svojim sledbenicima na Facebooku to postaje zadati trend.
Da biste sebe promovisali ne morate koristiti vlastite telesne atribute, smisljati gluposti, niti snimati video klipove uvrnutog sadržaja da biste postali primećeni .
Konačno, imate platformu da iskoristite vašu inteligenciju, znanje i
sposobnost za samo-promociju. Ljudi će vas pratiti, ako ste autentični, ljudi lako prepoznaju vrednosti i želeti će biti u vašem društvu.
Napomena, Facebook može biti vaše mesto za ostvarivanje prihoda, ali ne zaboravite da je Facebook društvena mreža i uz ostvarivanje prihoda praktikujte učestvovanje u zajednici kako god možete,
budite korisni vašoj zajednici.












Vesna Ilic, Marketing Leader u kompaniji Rembraco

Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic

FACEBOOK STRANA:
VIDEO PREZENTACIJA REMBRACO NETWORKING SISTEMA:
VIDEO PREZENTACIJA – REMBRACO NETWORKING SISTEMA:
http://www.youtube.com/watch?v=bhwREAGvero&feature=youtu.be

Нема коментара:

Постави коментар