Stvari koje ćemo na Facebooku izbegavati
Za uspeh poslovanja na Facebooku i drugim socijalnim mrežama
osim svih strategija i koncepata važno je poznavati granice igrališta, kako ne bi činili neke poteze koji se čine bezazlenima, a na kraju nas koštaju naše publike. Neke tehnike koje se od strane webmastera koriste na internetu , na Facebooku su zabranjene, to se posebno odnosi na spam poštu.
Uložili ste puno vremena u kreiranje profila ili stranice, okupljanju prijatelja, zato nikada ne dozvolite da vas jedan los potez košta poslovanja na socijalnim mrežama.
Što ćemo svakako izbegavati:
Spam pošta
To je broj jedan pošta, koja će se brzo prepoznati i bitćete prijavljeni u zajednici. Radimo laganu, licnu prodaju na Facebooku, ne reklamiramo se na tuđim zidovima i ne šaljemo hrpu privatnih poruka na više osoba odednom.
Više profila
Facebook ne dopušta više profila za jednog korisnika, koga identifikuje preko njegove email adrese. Postavljanjem profila sa lažnim imenima, dovodimo u pitanje svoju autentičnost. Na profilu se predstavljamo sa svojom slikom, ostajemo svoji, promovisemo svoje vrednosti, to ipak znači da ne možemo zadovoljiti sve zahteve raznih ljudi. Zato radimo mrežu sebi sličnima.
Izbegavamo lažna imena, pseudonime i posebne nadimke. Velika je
mogućnost da nećete ostvariti poverenje ako se koristite samo nadimkom. Ako imate svetski poznat nadimak, onda samo napred.
Skupljači email adresa
Sigurno ćete naići na softwere koji će vam ponuditi nešto „besplatno“ pod uslovom da date uvid u sve vaše prijatelje i email adrese. To možemo nazvati žetvom email adresa, bežite od toga, jer nećete dobiti ništa besplatno (nikakav download knjiga i sl...), a ugrozili ste svoj status na Facebooku. Ukoliko se ne poštujete smernice rada na Facebooku, osoblje Facebooka vam može zatvoriti profil.
Krivolovci
Lov na prijatelje od prijatelja. Trudite se biti kvalitetni i zanimljivi, kako bi vas prijatelji reklamirali dalje svojim prijateljima, ovaj skraćeni put da sami lovite prijatelje prijatelja, nije dobar. Uostalom vama za dobro poslovanje ne trebaju količine , nego ciljna grupa, što manja, a kvalitetnija, znači spremna u svakom trenutku da kupi nešto od vas.
Izbjegavati stalno slanje previše e-pošte, poklona, aplikacija, jer tako gubite vrednost. Kada i pošaljete nešto vredno, ljudi neće to doživeti kao kvalitetu.
Svakako, nećemo prodavati privatne oglase na našem profilu, stavljati uvredljive sadržaje, izbegavati političke, verske ispade i slicno ...
Mrežu gradimo polako, prijatelje skupljamo polako, ograničeni smo na 50 dnevno. Ne pristupamo odjedanput gomili grupa, jer će nas osoblje Facebooka prepoznati kao skupljača email kontakata i postoji mogućnost da nas suspenduju.
Ako vam se i desi iz nekog razloga da je račun suspendovan na sledeće adrese kontaktirajte Facebook osoblje, za sada samo na engleskom jeziku:
disabled@Facebook.com
appeals@Facebook.com
info@Facebook.com
Vrlo su ljubazni i u primerenom roku rešavaju sva pitanja i primedbe. Prvi njihov odgovor će biti pitanje što ste učinili da vaš račun bude suspendovan, kako bi oni lakše sledili trag vaših akcija na Facebooku, ili kako biste vi postali svesni vaših akcija.
Nastojte poštovati zadate uslove na Facebooku, da ne gubite vrijeme i kredibilitet.
Uspeh
Ono što najbolje znate x ljudi koje poznajete
Neka to bude formula uspeha poslovanja na Facebooku.
Postavite svoj posao: Ja d.o.o.
Na Facebooku stvarate emocionalno preduzetništvo, prožeto maštom, skupljate emocionalne potrošače, koji su spremni pratiti vas još dugo vremena.
Danas, svaki vaš potencijalni kupac može nabaviti sve što poželi i to gotovo, pa bilo gde. Vaša osnovna prednost je učiniti trenutak da vaš kupac poželi, dobiti njegovu paznju. Poslovanjem na Facebooku ne igramo logičku igru, mi osluškujemo ljude i njihove motive, pomažemo i izlazimo u susret njihovim željama i stvaramo put da se njihove intuicije ostvare. Nudimo im jednu igru mašte, koja njihove živote čini zanimljivim.
Razlog kupovine Harley-Davidson motora zapravo ima vrlo malo sa racionalnim razmišljanjem. Kupovina tog motora je povezana sa slikom osećaja slobode, nezavisnosti, potpune individualnosti. Da li ste ikada razmišljali na taj način?
Vesna Ilic, Marketing Leader u
kompaniji Rembraco
Profil –
svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
Za uspeh poslovanja na Facebooku i drugim socijalnim mrežama
osim svih strategija i koncepata važno je poznavati granice igrališta, kako ne bi činili neke poteze koji se čine bezazlenima, a na kraju nas koštaju naše publike. Neke tehnike koje se od strane webmastera koriste na internetu , na Facebooku su zabranjene, to se posebno odnosi na spam poštu.
Uložili ste puno vremena u kreiranje profila ili stranice, okupljanju prijatelja, zato nikada ne dozvolite da vas jedan los potez košta poslovanja na socijalnim mrežama.
Što ćemo svakako izbegavati:
Spam pošta
To je broj jedan pošta, koja će se brzo prepoznati i bitćete prijavljeni u zajednici. Radimo laganu, licnu prodaju na Facebooku, ne reklamiramo se na tuđim zidovima i ne šaljemo hrpu privatnih poruka na više osoba odednom.
Više profila
Facebook ne dopušta više profila za jednog korisnika, koga identifikuje preko njegove email adrese. Postavljanjem profila sa lažnim imenima, dovodimo u pitanje svoju autentičnost. Na profilu se predstavljamo sa svojom slikom, ostajemo svoji, promovisemo svoje vrednosti, to ipak znači da ne možemo zadovoljiti sve zahteve raznih ljudi. Zato radimo mrežu sebi sličnima.
Izbegavamo lažna imena, pseudonime i posebne nadimke. Velika je
mogućnost da nećete ostvariti poverenje ako se koristite samo nadimkom. Ako imate svetski poznat nadimak, onda samo napred.
Skupljači email adresa
Sigurno ćete naići na softwere koji će vam ponuditi nešto „besplatno“ pod uslovom da date uvid u sve vaše prijatelje i email adrese. To možemo nazvati žetvom email adresa, bežite od toga, jer nećete dobiti ništa besplatno (nikakav download knjiga i sl...), a ugrozili ste svoj status na Facebooku. Ukoliko se ne poštujete smernice rada na Facebooku, osoblje Facebooka vam može zatvoriti profil.
Krivolovci
Lov na prijatelje od prijatelja. Trudite se biti kvalitetni i zanimljivi, kako bi vas prijatelji reklamirali dalje svojim prijateljima, ovaj skraćeni put da sami lovite prijatelje prijatelja, nije dobar. Uostalom vama za dobro poslovanje ne trebaju količine , nego ciljna grupa, što manja, a kvalitetnija, znači spremna u svakom trenutku da kupi nešto od vas.
Izbjegavati stalno slanje previše e-pošte, poklona, aplikacija, jer tako gubite vrednost. Kada i pošaljete nešto vredno, ljudi neće to doživeti kao kvalitetu.
Svakako, nećemo prodavati privatne oglase na našem profilu, stavljati uvredljive sadržaje, izbegavati političke, verske ispade i slicno ...
Mrežu gradimo polako, prijatelje skupljamo polako, ograničeni smo na 50 dnevno. Ne pristupamo odjedanput gomili grupa, jer će nas osoblje Facebooka prepoznati kao skupljača email kontakata i postoji mogućnost da nas suspenduju.
Ako vam se i desi iz nekog razloga da je račun suspendovan na sledeće adrese kontaktirajte Facebook osoblje, za sada samo na engleskom jeziku:
disabled@Facebook.com
appeals@Facebook.com
info@Facebook.com
Vrlo su ljubazni i u primerenom roku rešavaju sva pitanja i primedbe. Prvi njihov odgovor će biti pitanje što ste učinili da vaš račun bude suspendovan, kako bi oni lakše sledili trag vaših akcija na Facebooku, ili kako biste vi postali svesni vaših akcija.
Nastojte poštovati zadate uslove na Facebooku, da ne gubite vrijeme i kredibilitet.
Uspeh
Ono što najbolje znate x ljudi koje poznajete
Neka to bude formula uspeha poslovanja na Facebooku.
Postavite svoj posao: Ja d.o.o.
Na Facebooku stvarate emocionalno preduzetništvo, prožeto maštom, skupljate emocionalne potrošače, koji su spremni pratiti vas još dugo vremena.
Danas, svaki vaš potencijalni kupac može nabaviti sve što poželi i to gotovo, pa bilo gde. Vaša osnovna prednost je učiniti trenutak da vaš kupac poželi, dobiti njegovu paznju. Poslovanjem na Facebooku ne igramo logičku igru, mi osluškujemo ljude i njihove motive, pomažemo i izlazimo u susret njihovim željama i stvaramo put da se njihove intuicije ostvare. Nudimo im jednu igru mašte, koja njihove živote čini zanimljivim.
Razlog kupovine Harley-Davidson motora zapravo ima vrlo malo sa racionalnim razmišljanjem. Kupovina tog motora je povezana sa slikom osećaja slobode, nezavisnosti, potpune individualnosti. Da li ste ikada razmišljali na taj način?
Vesna Ilic, Marketing Leader u
kompaniji Rembraco
Profil –
svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
FACEBOOK STRANA: http://www.facebook.com/internetposao
FACEBOOK
STRANA: https://www.facebook.com/CatanDogs
FACEBOOK STRANA:
VIDEO PREZENTACIJA REMBRACO
NETWORKING SISTEMA:

Нема коментара:
Постави коментар