петак, 2. децембар 2011.

ANKETE NA FACEBOOKU

ANKETE NA FACEBOOKU
Ankete su odlična strategija istraživanja interesantna osobama koje
dolaze na vaš profil i u kakvim ciljnim grupama se te osobe nalaze.
Kreator grupe postavlja anketu na grupu. Kreator grupe vas može tražiti i neku naknadu za takvu akciju istraživanja tržišta ukoliko želite postaviti anketu na grupu koja nije vaša.
Ako želite proći besplatno predlažem www. surveymonkey.com , samo postavite anketu za listu svojih prijatelja, ili ljude sa grupe uputiti na ispunjavanja izvan Facebooka, koristeći navedeni alat.
Ovo je odličan način da dobijete povratnu informaciju o tome da li se nešto sviđa ljudima ili ne, kako gledaju na neki određeni način prodaje. Dobar alat za segmentiranje tržišta. Segmentiranje tržišta obavite kroz četiri etape:

  1. identifikacija tržišnih potreba potrošača
  2. formiranje tržišnih segmenata (na osnovu kupovne moći, sličnosti doživljaja potreba
  3. izbor ciljnih segmenata (rast, konkurencija, troškovi dosezanja segmenta, kompatibilnost sa ciljevima
  4. postavke marketinga (proizvod, cena, promocija , distribucija)

Ciljni segment ili tržišni segment koji dobijemo ovakvim istraživanjem zovemo našom ciljnom grupom.


















Vesna Ilic, Marketing Leader u kompaniji Rembraco

Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic

FACEBOOK STRANA: https://www.facebook.com/CatanDogs
VIDEO PREZENTACIJA - JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:



Нема коментара:

Постави коментар