понедељак, 26. децембар 2011.

OGLASAVANJE NA FACEBOOKU

Oglašavanje na Facebooku
Postoji još jedan vid generisanja prihoda, a to je kroz plaćeno
oglašavanje na Facebooku putem CPM (plati za doživljaj) i CPC (plati po kliku).
Ako je završeno reklamiranje velikom preseku ljudi koji se nalaze u vašoj mreži, tada je vreme nešto platiti za oglas koji će videti ljudi prisutni na Facebooku.
Oglašavanje mora u potpunosti odgovarati uslovima ugovora oglašavanja na Facebooku i svaki oglas prolazi prethodno odobrenje, pa treba biti u skladu sa uslovima Facebooka.
Dakle, uvek se možete oglašavati plaćenim oglasima (sponsored ads), ali ne smete vezu postaviti direktno na svoj Facebook profil. Nego putem profila usmeravate ljude na svoju web stranicu ili blog, gde su postavljeni oglasi u vidu bannera ili slično.
Tako stvarate prve prihode, dok se gradi mogućnost da uložite u oglase na Facebook-u. Ako jednostavno ne zelite sve to raditi, direktno platite oglas, uputsvo imate na stranicama Facebooka. Oglas će naići na odaziv, jer ljudi na Facebook uglavnom prelistaju i oglase. Evo mali trik, da ne potrošite previše novaca, a dođete do puno ljudi. 
Facebook nudi tzv. Social ads. Birate između CPM i CPC opcije. Trik, je u tome da naprosto ne znate kakav će biti odaziv zainteresovanih na oglas, tako da na početku kampanje postavite dva oglasa sa dve vrste slika i različitim tekstom. Neka oba budu CPC, tajna je u praćenju konverzije, kada se konverzija popne na 0.10 % (znači više od 100 klikova dnevno) taj oglas ostavite i prebacite ga na CPM . Znači da, kada su ljudi već informisani o
oglasu, onda nastavite plaćati fiksnu svotu što oglas postoji CPM, jer je dobro da on tamo „dosađuje“, a nakon nekog vremena postaće jako poželjan. Drugi, koji nije pokazao dobru konverziju može se izbrisati ili privremeno zaustaviti.
Na taj način možete prodavati i svoje affiliate oglase. Neki se pojedinci bave samo sa takvim oglašavanjem na Facebooku i ostvaruju posebno dobre prihode. Tajna je što u nekim zemljama poput Srbije, takvi oglasi su još uvek jeftini naspram npr. Google oglasa i vrlo lako se dođe do ciljne skupine klijenata.
Jednako tako možete se baviti i tzv. špijuniranjem više o tome pročitajte na http://proxy.org/, kako se to radi. Facebook















prepoznaje Tvoj IP kompjutera, čime niste ograničeni da se tvoja grupa kojoj se obraćate nalazi u nekim delovima sveta gde je reklamiranje vrlo jeftino. Za sada dovoljno je iskoristiti prednosti Srbije, gde za vrlo razuman novac dobije se jako efektan Facebook ads, oglas.

Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader

Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic

VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA ZDRAVO MRSAVLJENjE

http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare

Нема коментара:

Постави коментар