четвртак, 22. децембар 2011.

PROFIL NA FACEBOOKU

PROFIL NA FACEBOOKU
Facebook koncept: KISS ( keep it simple.stupid), a ipak tako

genijalan.
Nakon prijave suočeni smo sa potpuno praznom stranicom, bez prijatelja. Vodite brigu da je dozvoljen samo jedan korisnički profil po osobi, neka od samog početka profil bude uredan i jasan i otvoren prema Tebi zanimljivim prijateljima. Nastojte isto tako, ne prihvatiti baš sve pozive za prijateljstvo, ako u njima vidite potencijalno narušavanje vašeg profila. Svaki trenutak treba imati vlast nad profilom i kontrolirati što se sa njime zbiva, ne dozvoliti
ispade koji bi mogli narušiti kredibilitet prema potencijalnim kupcima, neumesne poruke koje vam neko piše po zidu, jer profil je slika koju gradite na mreži.
Opet, treba upozoriti konvencionalne trgovce da Facebook Profil i Facebook stranica nije prodajna stranica. Ona eventualno može dovesti do mogućnosti kupovine, ali na nekoj drugoj stranici. Voditi računa, da se ne radi direktna prodaja, jer će publika Facebooka to prepoznati i nemilosrdno isključiti takav profil.
Umesto toga, pristupite kreiranju profila koji uključuje mnoge licne
interese i aktivnosti, čak i kada izgleda da oni nemaju nikakve veze sa poslovanjem.
Običnim ljudima se čini neobično kada neko, ko zapravo posluje na
Facebooku, troši vreme na objavljivanje svojih najdražih knjiga i muzike online, umesto da uzaludno nebrojeno puta ponavlja kako je njegova „pegla za kosu“ super. Takav prodavac poznaje tajne poslovanja na Facebooku. On se bavi sa stvarima koje nemaju nimalo veze sa njegovim proizvodima, ali će sigurno pronaći način da barem aplikacija podseća na njegovu „peglu za kosu“, dok su njegova nastojanja na Facebooku usmerena izgradnji prijateljskih odnosa.
Društveni odnos se gradi neobaveznim čavrljanjem. Dakle, iako ćemo umrežavanjem stvoriti poslovni krug ljudi, na Facebooku profilu se predstavljamo kao individua, ako želimo biti prihvaćeni kao deo zajednice.
To može uzrokovati neke neugodnosti , ali ne morate otkriti sve o vama. Podeliti malo osobnosti je dovoljno za izradu i uspostavljanje veze s nekim drugim.
Nikad ne znate šta će neko videti na svom profilu, pa će kliknuti , to bi mogao biti film koji ste gledali, knjigu koju ste pročitali, ili hobi kojim se bavite .
Dakle, dobro predstavljen profil, ne samo da Te čini pristupačnijim ostalim ljudima na mreži, nego će i dobro doći kasnije kada ćemo biti u potrazi za klijentima u geografskom okruženju, tj. u potrazi za ekipom iz naselja.
Jedna od najvećih grešaka na Facebook-u je da ljudi na profil ne uključe slike. Čak i ako osoba nije fotogenična, niko ne voli bilo kakav razgovor sa ogromnim upitnikom, koji je slika profila, dok se ne postavi druga slika.
Licne slike su zapravo najbolja ideja, i opet, pogotovo ako se može
napraviti neka zanimljiva slika, ljudima simpatična. Facebook je pravi odraz o vezama i ljudskim odnosima, pa ako ne možete uhvatiti taj duh, teško ćete koristiti dobre poteze poslovanja preko Facebooka.
Ne želite postaviti neku licnu sliku, dobro, postavite smešnu fotografiju nečeg drugog. Neki ljudi stave fotografije koje prikazuju samo dio lica, a treba voditi računa da bi takva fotografija mogla poslati potpuno pogresnu poruku. Neka slika bude simpatična.
Postoje opcije koje omogućuju privatnost da samo prijatelji u mreži mogu videti vaš profil.


















Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA ZDRAVO MRSAVLJENjE

http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare

Нема коментара:

Постави коментар