субота, 31. децембар 2011.

KUPOVINA PROIZVODA PREKO FACEBOOKA

Kupovina proizvoda preko Facebooka 
Na kraju svakog prodajnog pisma ili stranice stoji: poziv na akciju,
zapakovan u različitim formama. Zapravo na Facebook-u ne možete nametnuti ljudima poziv na akciju, ali svakako možete prodati nešto u svoju korist.
Takav poziv na akciju bi se trebao nalaziti u vašoj email komunikaciji, gde primerima pokazujemo kako je već neka akcija ostvarena i rezultirala je određenim uspesima. Zatim trebate ostaviti mogućnost dalje komunikacije, ili pokazati tačno na koju stranicu će zainteresovani otići, i pročitati tamo nešto više, pa se odluciti na kupovinu.
Svakako prodajna stranica bi trebala biti na kraju kada je poziv na akciju već u prethodnim koracima odradio svoj deo posla. Odradite stvar tako da se nijedan prijatelj ne može osećati da je kupio nešto preko Facebooka.
Graditi odnos na Facebooku, a nikako gurati u prodaju je ključna aktivnost. Dobar odnos će nakon nekog vremena rezultirati prodajom, svakako treba nastojati NE GURATI prodaju.
Tehničke stvari poslovanja na Facebooku ćete lako naučiti,  važna
je komunikaciji na Facebooku. Sigurno ćete pronaći još puno svojih
načina komunikacije sa prijateljima.
Primer:
A:  „ Super hrskave žitarice, dok talasi udaraju u stene ispred   
      mene....jeee, „
B:  Gde si to ? Sta ima?
A:  Imam zasluženi odmor, napravio sam genijalan posao, sad   
      uzivam u plodovima, Grčka.
B:  Pa, koji posao?
A:  O tome ću kad se vratim!






















Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA ZDRAVO MRSAVLJENjE

http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare

Нема коментара:

Постави коментар