KAKO OSTVARITI PRIHOD POMOCU FACEBOOKA
Preduzetniku ostvariti prihode on line je jednostavnije nego off line.
Razlozi tome su znatno manji troškovi oglašavanja, jer je internet okruženje drugačiji naspram stvarnog života, i reklame podrazumijevaju drugačije oblike, a time i troškove. Ako ste bili poduzetnik i bavili se marketingom, znate da su realni izgledi dobiti ugovor sa značajnim poduzećem vrlo tanki, gotovo pa nemogući. Dok se u internet svetu čak i velike kompanije oslanjaju na „malog Ivicu“ i njegova umeća oglašavanja i njegove proizvode.
Drastično se menjaju pogledi na značenje i veličinu pojedinca. Stvari poput snažne identifikacije, zanimljivost i potsticanja prijatnog osećaja u komunikaciji na mreži, imaju prednost nad mramornim stepenicama i snažnim čuvarem, licnom sekretaricom, kodeksom garderobe. Sve to i još brojne druge stvari, moramo proći kako bi uopste imali pristup velikoj kompaniji da pitamo direktora: „Šta ima?“, dok on kuca poruke na Facebooku ili igra Farmville i kaže da malo pričekamo, jer je zauzet. A, ako se nalazimo, sa druge, Facebook strane?
Isto vazi i ako imate dobar proizvod i pokušavate ga prodati na lokalnom tržištu. Trebate uložiti znatna finansijska sredstva i vreme kako bi proizvod dobio izvesno mesto na polici. Osim toga, morate pričekati još neke vreme da se uloženo vrati prodajom proizvoda u dućanu.
Ulažete mnogo posla i finansijskih sredstava pre nego se počinju ostvarivati bilo kakvi prihodi. Internet nudi pomoć kako bi se prvi proces prodaje vrlo jednostavno odvijao, a kasnije ako ćete ostvarivati velike prihode lako ćete uložiti u poslovanje sa maloprodajnim lancima ili nekim ekskluzivnim dućanima.
Internet nudi tzv. Avenues, gde postavljate slike proizvoda, i prodaja se odvija prema ciljnoj grupi.
Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA
ZDRAVO MRSAVLJENjE
http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare
Preduzetniku ostvariti prihode on line je jednostavnije nego off line.
Razlozi tome su znatno manji troškovi oglašavanja, jer je internet okruženje drugačiji naspram stvarnog života, i reklame podrazumijevaju drugačije oblike, a time i troškove. Ako ste bili poduzetnik i bavili se marketingom, znate da su realni izgledi dobiti ugovor sa značajnim poduzećem vrlo tanki, gotovo pa nemogući. Dok se u internet svetu čak i velike kompanije oslanjaju na „malog Ivicu“ i njegova umeća oglašavanja i njegove proizvode.
Drastično se menjaju pogledi na značenje i veličinu pojedinca. Stvari poput snažne identifikacije, zanimljivost i potsticanja prijatnog osećaja u komunikaciji na mreži, imaju prednost nad mramornim stepenicama i snažnim čuvarem, licnom sekretaricom, kodeksom garderobe. Sve to i još brojne druge stvari, moramo proći kako bi uopste imali pristup velikoj kompaniji da pitamo direktora: „Šta ima?“, dok on kuca poruke na Facebooku ili igra Farmville i kaže da malo pričekamo, jer je zauzet. A, ako se nalazimo, sa druge, Facebook strane?
Isto vazi i ako imate dobar proizvod i pokušavate ga prodati na lokalnom tržištu. Trebate uložiti znatna finansijska sredstva i vreme kako bi proizvod dobio izvesno mesto na polici. Osim toga, morate pričekati još neke vreme da se uloženo vrati prodajom proizvoda u dućanu.
Ulažete mnogo posla i finansijskih sredstava pre nego se počinju ostvarivati bilo kakvi prihodi. Internet nudi pomoć kako bi se prvi proces prodaje vrlo jednostavno odvijao, a kasnije ako ćete ostvarivati velike prihode lako ćete uložiti u poslovanje sa maloprodajnim lancima ili nekim ekskluzivnim dućanima.
Internet nudi tzv. Avenues, gde postavljate slike proizvoda, i prodaja se odvija prema ciljnoj grupi.
Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA
REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMAhttp://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s –
ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:
Нема коментара:
Постави коментар