понедељак, 12. децембар 2011.

KO JE ZAPRAVO CILJNA GRUPA NA FACEBOOKU I GDE SE ONA NALAZI?

KO JE ZAPRAVO CILJNA GRUPA NA FACEBOOKU I GDE SE ONA NALAZI?

Ako se već nisu formirali u grupu, onda čekaju vas, da ih organizirate!
Identifikacija ciljne publike na Facebook-u, važan korak u poslovanju.
Kako bi saznali gde se na Facebooku nalazi naša ciljna grupa, trebamo razumeti koja vrsta ljudi se uopste pridružuje Facebook-u.
Stranica www.adonomics.com , je posvećena razumevanju toga, šta ljudi zapravo rade na Facebooku. Tamo ćete naći puno zanimljivih detalja, koje vredi proučiti kako bi uhvatili "vibraciju" Facebooka. Rezultati su dobijeni praćenjem aplikacija, grupa i tema koji se na Facebooku svakodnevno pojavljuju.
Komunikacija se raščlanjuje na tri kategorije :
· Identitet
· činjenice
· sve ostalo
Činjenice, bi se odnosile na oblik komunikacije, prilikom koje je jedna osoba angažovana oko nekog društvenog zadatka. Na primer, kada vam neko nešto pošalje, neku datoteku , vi automatski počinjete komunicirati sa „hvala“, iako ta komunikacija ne igra nikakvu izravnu ulogu, osim pristojnosti.
Najveća kategorija komunikacije na Facebooku je komunikacija: identiteta, koja obuhvata oko 43% svih komunikacija. Ovo bi trebalo značiti da ljude koji se pridružuju Facebook-u zanima isticanje identiteta, bilo licnog ili grupnog identiteta.
Vrlo jednostavno možemo zaključiti, kakav način komunikacije je poželjan i zapravo šta se sve očekuje od prisutnih na Facebooku, a takvi rezultati mogu koristiti u svim poslovnim potezima.

Pojasnićemo ovaj primer: ukoliko dobijem od prijatelja besplatnu igricu za download, naravno da ću se zahvaliti, ali na tome nikako neću stati. Reč „hvala“ će biti samo jedna reč u započetoj komunikaciji (ovde odvajamo činjeničnu komunikaciju od društvene komunikacije).
Nastojaću pitati nešto, o toj igrici, o drugim igricama, pa polako otkrivati interese i želje pojedinca. Tada vrlo lako zaključujem da li je prijatelj potencijalni kupac mog proizvoda. Tim načinom ćete razumeti kako postaviti i oformiti grupu ljudi koji su istinski potrošači vaših proizvoda.
Možda ćete sada reći: pa ja to koristim, to je normalno, ništa novo. Da, slažem se ,ali da li koristite svesno i sa svrhom, da li ste posle takve komunikacija zapisali u svoje beleške: Marin, obožava igrice, toliko da želi prekinuti tu opsednutost igricama .
Marin je idealan kupac za moju knjigu: Tražite novi hobi, probajte Golf.

















Vesna Ilic, Marketing Leader u kompaniji Rembraco
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA ZDRAVO MRSAVLJENjE

http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare

1 коментар:

  1. ~~~ Biti prijatelj Bogu svom ~~~ Duša,duh i telo jeste Božije delo ~ Nema ljubavi veće od ovog : - položiti život za prijatelja svog - ~ Iz pakla narkomanije mene jeste spasao i iscelio Isus ~ Ovaj proces nije loš,biti u verovanju,jeste od prijatelja savršenog ~ I životinje jeste stvorio Bog ~ Neka moje rane tvoj bol iscele ~ Učiniti malo mogu tog,podeliti Isusa sa tobom,a očekivati isceljenje i oprost makar osobi jednoj ~ Brojeve jeste izmislio čovek ~ Svet,svet,svet,svet je nad vojskama Bog,i danas,svi su puni Duha Svetog ~ Svaki dan jeste krasan i predivan,ako verujući znamo da u svima koji veruju Bogu i Hristu jeste Isus ljubav Božija ~ Pored zdravlja i sreće,od srca svog želim da ostaneš uspešno nenadvladivo u poslu i životu svom,voli vas na nebu Otac i Bog ~~~ Neka te Bog blagoslovi i neka te čuva ~ Neka te Bog svojim licem obasja i milostiv ti bude ~ Neka pogled svoj Bog svrati na te i mir ti donese ~~~ Slava Bogu Isusu Hristu jedinome spasitelju ~~~

    ОдговориИзбриши