Marketing model na Facebook-u!!!
Klasičnim pristupom trebate ustati pred ljude i pojasniti im
prednosti svog proizvoda (posebno naspram drugog proizvoda) uveriti ih svim načinima koje poznajete da je proizvod dobar. Pripremiti izvrsnu prezentaciju, urediti se i imati savršen stav, znati sve o govoru tela, hvatanju očima i tako dalje i dalje.....
Ako takav pristup primenjujete u Facebook svetu to će samo nasmejati ljude do suza i poslati ih na vrata do na kojima piše: izlaz. Umesto toga, svojim tehnikama želite zadržati ljude u svojoj priči o nekom proizvodu, koju će oni rado poslušati i poistovetiti se s njome. Prodaja u Facebook svetu se više odvija kroz: zavođenje, nego kroz gotove činjenice.
Neke već viđene marketinške strategije tog tipa nalazimo na e-bay. Ko može zaboraviti razne smešne prodaje, koje su pričom uspele skupiti velike svote novca. Setimo se prodaje pramena kose nekog poznatog lika, donjeg rublja koje je navodno imala gospodjica xy, zadnjeg primerka dela... itd.
Snaga ispričane priče veća je u virtualnom nego u stvarnom svetu, vrlo lako oko zadnjeg komada robe, možete ispričati priču, da na kraju taj komad postane izuzetno traženim proizvodom.
Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA
ZDRAVO MRSAVLJENjE
http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare
Klasičnim pristupom trebate ustati pred ljude i pojasniti im
prednosti svog proizvoda (posebno naspram drugog proizvoda) uveriti ih svim načinima koje poznajete da je proizvod dobar. Pripremiti izvrsnu prezentaciju, urediti se i imati savršen stav, znati sve o govoru tela, hvatanju očima i tako dalje i dalje.....
Ako takav pristup primenjujete u Facebook svetu to će samo nasmejati ljude do suza i poslati ih na vrata do na kojima piše: izlaz. Umesto toga, svojim tehnikama želite zadržati ljude u svojoj priči o nekom proizvodu, koju će oni rado poslušati i poistovetiti se s njome. Prodaja u Facebook svetu se više odvija kroz: zavođenje, nego kroz gotove činjenice.
Neke već viđene marketinške strategije tog tipa nalazimo na e-bay. Ko može zaboraviti razne smešne prodaje, koje su pričom uspele skupiti velike svote novca. Setimo se prodaje pramena kose nekog poznatog lika, donjeg rublja koje je navodno imala gospodjica xy, zadnjeg primerka dela... itd.
Snaga ispričane priče veća je u virtualnom nego u stvarnom svetu, vrlo lako oko zadnjeg komada robe, možete ispričati priču, da na kraju taj komad postane izuzetno traženim proizvodom.
Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA
REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMAhttp://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s –
ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:
Нема коментара:
Постави коментар