четвртак, 5. јануар 2012.

GRADNjA MREZE NA FACEBOOKU

Gradnja mreže na Facebooku
Prvu liniju stvarate među prijateljima, koji već jesu na Facebooku.
Pošaljete zahtev za za prijateljstvo i kontakt je ostvaren.
Kada se prijavite na Facebook profil, ostavite što više podataka, kako bi vas prema njima drugi lakše pronašli. Svejedno izlazite iz zone anonimnosti i tako je nebitno da li ostavite koji podatak više ili manje, zato recite o sebi što više.
Neki ljudi pokušavaju koristiti lažna imena, ali utvrđeno ja da prilikom izgradnje posla korišcenje licnog imena ima znatnije prednosti. Važno je naglasiti, držati se pristojnog poslovnog standarda, a to znači da na Tvom profilu nema mesta neprimerenim slikama sa zabava, lošim istupima prema nekome, strogo zastupanje političkih, ideoloških ili verskih vrednosti. Dok zastupanje kulturnih vrednosti, može naići na pristojan odaziv ljudi koji žele pročitati Tvoje mišljenje.
Svakako puno o sebi u pristojnim, zanimljivim i široko prihvatljivim oblicima, ako može i neki video, ljudi će to s oduševljenjem prihvatiti.
Vodite računa da se izgrađujete kao stručnjak u nečemu, a to je posao koji se radi sigurno i polako, i ne bi trebali neprimereni postupci narušiti Tvoj rad.
Facebook je ovde posebno osetljiv, jer kako se lako prenose super stvari, tako se lako prenose i manje dobre stvari. Poslovanjem na društvenim mrežama uvek ćete naići na nekoga ko jedva čeka vaš pogresan potez, da lako „zaprlja“ sva vaša nastojanja. Ako se nehotice i to dogodi, smatrajte to reklamom, jer u stvari sve je reklama i dobra i loša.
Pomirite se da izlazite iz zone anonimnosti i ljudi su slobodni izreći svoja mišljenja i stavove o vama. Ako se ne možete sa time pomiriti i reagovaćete na loše istupe pojedinaca o vama, možete pokrenuti lavinu koja će štetiti vašem poslovanju na socijalnim mrežama.
Čuvajte se takvih „udica“ jer će ih uvek biti, ne dajte se upecati i držite svoj fokus na poslovanje.
Dakle, nakon što odgovorite na informacije u polju profil, možete početi tražiti ljude koji su možda s vama pohađali istu školu, nekada ste radili zajedno, stanovali u istom mestu ili samo imate rođendan na isti dan (ovaj rođendan na isti dan je savršena marketinška niša).
Priseti se nekih aktivnosti, moguće je da ih se rado seća još neki prijatelj, a niste se dugo vremena sreli. Prijatelji su važni, jer pomažu potvrditi Tvoj identitet, koji je okosnica društvenih mreža.
Kad nekog upoznajemo rukovanje je znak prihvatanja, odobravanja u stvarnom svetu. Na Facebook opcija „potvrdi prijatelja“ ima istu svrhu.
Puno puta će vam se dogoditi zahtev za prijateljstvom od osoba na koje nikad ne bi više pomislili, a zapravo su vrlo drage i cenite njihovo prijateljstvo.
Opciju “Dodaj prijatelja“ odabirete kada pronađete nekog koga znate. Nastojte uspostaviti komunikaciju kao naprimer: “ Hej, sećaš se našeg hora iz osnovne škole?“ koju pošaljete kao poruku sa zahtevom za prijateljstvom, a takve poruke možete slati i nekome koga licno ne poznajete, a rado biste uspostavili kontakt sa njima. Tipa: “Dragi xy, poštujem i cenim vaš rad oko... „ i šaljete zahtev za prijateljstvom.
Ponekad umrežavanja imaju i svoje mane. Umrežavanjem brže nego fizički stičemo prijatelje, dok se neka prijateljstva mogu izgubiti putem, ili mogu ostati krivo protumačena. Ljudi žele mrežu svojih prijateljstava s kojima dele svoje životne trenutke i vrlo su osetljivi na neke upadice. Polazeći od mreže prijateljstava u fizičkom svetu gradimo virtualnu mrežu prijateljstava, to je siguran korak za prvu liniju, jer će vas kao prijatelja potvrditi svi vaši
prijatelji iz realnog, fizičkog sveta.















Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader

Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic

VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA ZDRAVO MRSAVLJENjE

http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare








Нема коментара:

Постави коментар