среда, 4. јануар 2012.

PRVA PRODAJA NA FACEBOOKU JE SEBI SAMOM!!!

Prva prodaja na Facebooku je sebi samom!!!
Sada, kada imate nečiju pažnju, mislite da je vreme početi sa
prodajom. Pričekajte malo! Prvi proizvod koji morate prodati na socijalnim mrežama je SAMOM SEBI.
To znači da takva interakcija ipak traje malo duze nego konvencionalne metode marketinga, gde prodajete proizvode koje ni u ludilu možda ne biste koristili, ali takvom interakcijom okupljate vaše kupce na jednom mestu. Konvencionalnim marketingom nadate se da reklama koju ste pustili je ubrala dovoljnu količinu kupaca, Facebook marketingom nakon nekog
vremena izgradnje posla, marketing puštate u mrežu sigurnih kupaca.
Koristeći standardne metode marketinga na Facebooku eliminisaćete vaš kredibilitet i nemate previše šanse razviti poslovanje, a prijatelji će vas izbaciti sa popisa prijatelja. Možete zaključiti da je poslovanje nemilosrdno, DA ako ne znate kako poslovati na Facebooku.
Pristup poslovanju na Facebooku je drugačiji, jer zapamtite u vaš dućan dolaze ljudi, koji zapravo ni ne znaju da će nešto kupiti, ako ne odmah, onda sigurno malo kasnije.
Dakle, umesto takvog uobičajenog marketing koncepta, usredsredite se na bolje upoznavanje vaših prijatelja. Saznajte sve o njihovim identitetima i gde vam je veza u razmišljanjima, stavovima, pogledima na život. Težite tome da se uskladite sa prijateljima. Tada se potrudite promovisati taj deo vaše slike koju cene vaši prijatelji i prijatelji iz njihove mreže, jer vaš je cilj širiti mrežu.
Pokušajte ostati u ciljanoj niši proizvoda koji se prodaje. Ako prodajete samo pomoć, literaturu, neka vaš profil bude pun svega na tu temu, nikako na temu ultimate fight boraca, i svakako kontrolisite albume fotografija, pazite što se tamo nalazi.
Ako prodajete proizvode koje bi trebale kupovati ozbiljne korporacije, nužan je utisak profesionalizma, tada među prijateljima nemojte imati svu lokalnu ekipu iz kafića, koji će vam na zidu ostavljati poruke tipa: „Ej, brate, gde pijemo veceras?“.
Ako prodajete sportsku opremu, identifikujte se sa potencijalnim kupcem te opreme. Opremu koristite, neka vas ljudi vide u njoj, pišite o njoj, fotografisite se u toj opremi. Što se više identifikujete sa ljudima koji žele takvu opremu, oni će opremu i vas hvaliti dalje, i širiti vest na svojoj mreži o tome što radite na svom Facebook profilu.
































Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA ZDRAVO MRSAVLJENjE

http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare

Нема коментара:

Постави коментар