Tvoj kupac na Facebooku je Tvoj prijatelj !!!
Svi radije prihvatamo socijalnu od poslovne interakcije. Zapravo
glavni razlog postojanja Facebooka je da se sretnu i okupe ljudi. Stoga pristup prema potencijalnim klijentima je interaktivni pristup, gde prodaja proizvoda ili usluge je samo posledica dobre i zanimljive interakcije među prijateljima na mreži.
Važno je graditi mrežu prijatelja, jer to su vaši potencijalni kupci. Sad dolazi trik, kako njima pristupiti:
"Hej, želiš kupiti proizvod x?"
Takav pristup nikako ne, čak i kada sa obraćamo prijatelju s kojim imamo izuzetno čvrsto prijateljstvo.
Biti prijatelj na Facebook-u znači mnogo više od socijalnog umrežavanja , svi prijatelji imaju svoju mrežu prijatelja i pouzdanih ljudi koji će vam pomoći promovisati vaš Facebook profil i samim time vaše poslovanje. Ali, trik je u tome da nikad na Facebook-u ne prodajemo svojim prijateljima.
Facebook koristimo samo za informiranje o proizvodu ili usluzi, pogotovo našu prvu liniju prijatelja.
Direktnu prodaju zaboravite na vašem Facebook profilu, za to imate oglase, aplikacije i slične mogućnosti.
Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA
ZDRAVO MRSAVLJENjE
http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare
Svi radije prihvatamo socijalnu od poslovne interakcije. Zapravo
glavni razlog postojanja Facebooka je da se sretnu i okupe ljudi. Stoga pristup prema potencijalnim klijentima je interaktivni pristup, gde prodaja proizvoda ili usluge je samo posledica dobre i zanimljive interakcije među prijateljima na mreži.
Važno je graditi mrežu prijatelja, jer to su vaši potencijalni kupci. Sad dolazi trik, kako njima pristupiti:
"Hej, želiš kupiti proizvod x?"
Takav pristup nikako ne, čak i kada sa obraćamo prijatelju s kojim imamo izuzetno čvrsto prijateljstvo.
Biti prijatelj na Facebook-u znači mnogo više od socijalnog umrežavanja , svi prijatelji imaju svoju mrežu prijatelja i pouzdanih ljudi koji će vam pomoći promovisati vaš Facebook profil i samim time vaše poslovanje. Ali, trik je u tome da nikad na Facebook-u ne prodajemo svojim prijateljima.
Facebook koristimo samo za informiranje o proizvodu ili usluzi, pogotovo našu prvu liniju prijatelja.
Direktnu prodaju zaboravite na vašem Facebook profilu, za to imate oglase, aplikacije i slične mogućnosti.
Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA
REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMAhttp://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s –
ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:
Нема коментара:
Постави коментар