недеља, 8. јануар 2012.

TVOJ KUPAC NA FACEBOOKU JE TVOJ PRIJATELJ !!!

Tvoj kupac na Facebooku je Tvoj prijatelj !!!
Svi radije prihvatamo socijalnu od poslovne interakcije. Zapravo
glavni razlog postojanja Facebooka je da se sretnu i okupe ljudi. Stoga pristup prema potencijalnim klijentima je interaktivni pristup, gde prodaja proizvoda ili usluge je samo posledica dobre i zanimljive interakcije među prijateljima na mreži.
Važno je graditi mrežu prijatelja, jer to su vaši potencijalni kupci. Sad dolazi trik, kako njima pristupiti:
"Hej, želiš kupiti proizvod x?"
Takav pristup nikako ne, čak i kada sa obraćamo prijatelju s kojim imamo izuzetno čvrsto prijateljstvo.
Biti prijatelj na Facebook-u znači mnogo više od socijalnog umrežavanja , svi prijatelji imaju svoju mrežu prijatelja i pouzdanih ljudi koji će vam pomoći promovisati vaš Facebook profil i samim time vaše poslovanje. Ali, trik je u tome da nikad na Facebook-u ne prodajemo svojim prijateljima.
Facebook koristimo samo za informiranje o proizvodu ili usluzi, pogotovo našu prvu liniju prijatelja.
Direktnu prodaju zaboravite na vašem Facebook profilu, za to imate oglase, aplikacije i slične mogućnosti.












Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader
Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic
VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA ZDRAVO MRSAVLJENjE

http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare

Нема коментара:

Постави коментар