уторак, 10. јануар 2012.

ZASTO FACEBOOK I KAKO MOZE DA POMOGNE PRI POSLOVANJU?

Zašto Facebook i kako moze da pomogne pri poslovanju?

Razumemo da tamo gde su okupljeni ljudi postoji veliki potencijal za ostvarivanje prometa. Facebook je mesto koje okuplja velike mase koje tamo navraćaju svaki dan. Postoje neka mesta poput Myspace, koja su okupljala mlađu publiku i nisu bila pogodna za poslovne svrhe, za razliku od Facebooka. Sledeći dijagram pokazuje starosne grupe na Facebooku iz koga je vidljivo da najveća skupina ljudi koja je prisutna na Facebooku upravo su u starosnoj
grupi koja je pogodna za poslovanje.




























Facebook nudi ogromne potencijale i svakako ih trebate iskoristiti, ako ne u poslovne onda barem u humanitarne svrhe, što naravno jedno ne isključuje drugo.
Dokazalo se da su ljudi spremni potpisati peticije i dati podršku, kada im neko na to ukaže, pa makar i teta koja preko Facebooka prodaje genijalne potpuno prirodne kreme za lice s mirisom lavande.
Iskoristite mogućnosti koje se nude u današnjoj tržišnoj ekonomiji, budite korisni i sebi i drugima. Ako ne želite zarađivati dodatni novac, barem pokušajte zaraditi za druge, kao prekrasna devojka koja je pomogla izgradnju sirotišta u Tanzaniji, prodajom slika, fotografija drugog materijala: 
više na:http://danas.net.hr/hrvatska/page/2010/08/13/0086006.html


Kratak pregled, šta treba naučiti:

  • Kako koristimo Facebook zajednicu za razvoj poslovanja. Menjamo sve dosadašnje načine razmišljanja i koncepte, jer nemamo kupce koji dolaze u dućan po nešto, nego klijente koji dolaze na vaše stranice nemajući u vidu da će zapravo nešto čak i kupiti.
  • Stvaramo prihode koristeći razne strategije koje se inače koriste na internetu, i proverene su da brzo dolaze do velikog broja potrošača.
  • Želimo da nas ljudi slede. Kako u tu svrhu koristimo Facebook, kako ih privlačimo, metode i razvijene strategije, kako bi smo sebi organizovali dovoljan broj sledbenika. Videcete da su svi koraci koje koristimo u Facebook marketingu jako važni , a pogresni koraci se ne opraštaju, jer postoji opcija friend discared ( ili malo kulturnija opcija: Hide)
  • Identifikujemo ciljnu grupu, pronalazimo klijente koji su već negde prisutni na mreži, treba ih samo dobro preusmeriti.
  • Promovisanje na socijalnim mrežama, aplikacije i njihovo prilagodjavanje pojedincima
  • Ako želite postati vrlo sofisticirani u korišcenju Facebooka imate priliku otkriti sve mogućnosti, pa zatim odabrati da li nešto želite koristiti ili ostaviti za kasnije.
  • Proširivanje poslovnog modela izvan Facebooka, na sva informacijska tržišta, gde se od „Malog sa Facebooka“ pretvarate u cenjenog stručnjaka za to i to...cenjenog konsultanta za ......
  • Kao i kod svake aktivnosti postoje stvari koje treba izbegavati kako bi brže napredovali. Neke tehnike mogu biti odlične, ali ne za vas. Na Facebook-u nema mesta lošim reputacijama, ne poštovanju Facebook pravila, kako ne bi došlo do zabrane korisničkih računa
  • Kako najbolje izbeći neugodnosti, da ostanete u dobrim odnosima sa prijateljima na mreži, a i Facebook osobljem.

Zapravo, celo poslovanje na Facebook-u svodi se na jednu reč: PRIJATELJ!!!


Vesna Ilic, Rembraco Networking Internet Marketing Leader

Profil – svasta nesto: http://en.gravatar.com/wesnailic

VIDEO PREZENTACIJA JESENJA AKCIJA REMBRACO NETWORKING BIZNIS SISTEMA http://www.youtube.com/watch?v=NFhJvjO73lM&feature=share
VIDEO PREZENTACIJA CatanDog,s – ANTIPARAZITSKI SKALARNI MEDALJON:

DIJETA SA REMBRACO SLIM-om, PREPARATOM ZA ZDRAVO MRSAVLJENjE

http://www.youtube.com/watch?v=vDVGmJgLOEU&feature=autoshare

Нема коментара:

Постави коментар